Blondie

Hej på er!
Hann aldrig skriva igår. Efter jobbet tog jag bussen in till Malmö där jag mötte Ida och farmor. Sen gick vi rundor på entré. Fick med mig en massa fint hem! Och vi hade en trevlig kväll tillsammans. Vid lite över 8 tog jag och Ida bussen hem med alla påsar och sen gick jag och la mig ganska tidigt.
Idag har jag varit hos min frisör, i 3 timmar.. Haha. Hon har klippt mina toppar och gjort folieslingor i mitt hår så jag är så sjukt blond nu!! Känner inte igen mig själv och det kommer nog ta ett tag att vänja sig. Men har fått mycket beröm från familjen att det var fint iallafall.
Nu ska jag nanna. Imorgon är det torsdag, men på fredag är det långfredag och röd dag så känns det som fredag redan imorgon.
Jag och min Erik ska in till Lund för att äta och sen gå på bio, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0