April april din dumma sill

Första april idag, har ni blivit lurade än?
Sjukt att det redan är april! Vart tar tiden vägen?
Idag är det söndag och jag bara njuter, ingen söndags ångest på långa vägar! Kan vara för att man är ledig på fredag och det är kort vecka. Eller så kan det vara för att jag har en underbar vecka framför mig. Imorgon är det MFF-match, på onsdag har jag besök hos frisören och på torsdag kväll ska jag och min Erik på bio och eventuellt äta ute.
Vad har ni hittat på i helgen då? Fredag-lördag sov jag hos Erik. Sen igår hade jag en lördag hemma, mådde inte helt 100 så jag vilade upp krafterna. Har börjat ta tag i övningskörningen nu och ska eventuellt gå en intensivkurs snart. Och igår körde jag för första gången i Mc donalds drive in, woho!!! Har varit livrädd för det, men pappa peppade mig och det var inte alls svårt ju. Har varit så rädd för att man ska komma långt från luckorna eller tappa alla pengar på marken.
Sitter just nu med ricinolja i håret, ska snart duscha ur det. Sen ska jag kolla på Big Brother live och sen kallar sängen. Vi hörs!
Kan slänga upp lite bilder från helgen:
Haha att jag vågar lägga in denna bilden?? Är från fredags kväll när jag och Erik tittade på 3D film, då får man ha dessa snygga glasögonen på sig och Erik tyckte att jag skulle ha en bild på hur jag såg ut. Men problemet var att jag satt i hans knä och hade kamran 10 cm från huvudet + att blixten var på. Så blev halvt bländad, därför kom denna vackra minen fram.

Min lilla Cola är mer människa än fågel, han är så sällskapsjuk så det går inte att bli tamare än vad han är. Och han älskar mat! Så jag dukade fram en tallrik till honom också ikväll, så han fick vara med till middagen. Haha sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0