999

Haha "såna som jag" borde inte få ha blogg. 1 vecka mellan inläggen, dålig stil.
Har iallafall haft en bra vecka. I helgen tog jag det lugnt, hade en fredagkväll för mig själv. Jag behöver ha såna kvällar ibland, bara släppa allt och slappna av och tänka, för min vardag går i ett.
I lördags kom Erik hit, det var varmt och fint väder så vi cabbade ner och körde lite ärenden med Linus. Sen kom även farmor och farfar och vi alla grillade här hemma. Helt underbart! Årets första grillmat. Sen sov Erik här.
I söndags åkte jag med Linus till Nova Lund och gjorde av med pengar, och kom hem med inget mindre än en Canon systemkamera + 2 objektiv! Underbar är den.
Igår var jag, mamma och syskonen i Malmö och fixade pass. Så om 1 vecka får vi nya pass. Tur för jag såg ut som jag vet inte vad på mitt gamla, hade brunt hår och var svart under ögonen haha.. Så passen kommer om 1 vecka, och min nya bikini kom på posten idag. Snart sätter jag mig och skriver en packningslista. Om drygt 2 veckor åker vi till Turkiet, helt sjukt! Längtar!
Idag är det tisdag, har precis varit på center syd med Ida och lämnat tillbaka ett par byxor och fyndat på rean. Ska snart hoppa in i duschen. Vi hörs!
Min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0