1 vecka

Exakt 1 vecka mellan detta och mitt senaste inlägg, illa va? 
Har haft mycket, mycket jobb, möten osv.
I lördags så kom Erik hit. Vi gjorde god mat och hade pirates of the caribbean-maraton. Myspys.
Idag har jag jobbat. Har så himla kul med mina kära kollegor och för att inte tala om våra underbara barn på avdelningen! Jag får en klump i magen bara jag tänker på att vi bara är kvar där tills den sista juni... Haha igår satt vi på jobb och skrev svar på en massa diskussionsfrågor som vi ska ha tills nästa möte. Vi har lagt ner rätt mycket tid på detta och hade bara dom sista meningarna kvar. Jag skrev, tar en klunk vatten och mitt i allt hände något roligt runt omkring mig. Trötta som vi var så började vi skratta. Jag kämpar för att svälja vattnet och kniper igen läpparna så hårt som jag kan, men det gick inte. Så ut kommer en stråle vatten likt strålen från en fontän, rätt ner på alla papper.. Haha tur vi skrev med bläck och inte blyerts.
Idag har jag och familjen varit hos polisen i Malmö och hämtat ut våra pass, snart är det dags för Turkiet!! Inte många dagar kvar nu. Sen tog vi en runda på IKEA och självklart måste man äta deras köttbullar när vi ändå är där!
Nu ska jag hoppa in i duchen, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0