Underbar helg! ♥

Skrev senast i torsdags, sen hade jag inte tid att skriva mer.
I fredags fick jag äntligen träffa min älskade pojkvän efter 12 dagar ifrån varandra! Han hämtade upp mig med sin bil och då körde vi hem till Erik och åt riktigt god mat med Tommy och Tilda. Sen gjorde vi oss iordning för att åka på 20 års fest till Basti. När vi hade varit där så åkte vi hem till Erik igen, och då var vi riktigt trötta så då somnade jag så gott i min älsklings famn.
I lördags åkte vi hem till mig, blev en liten runda på Center Syd och sen mötte jag och Erik, pappa och Linus på Fifa (fotbolls spel på playstation 3). Var riktigt kul! Och innan klockan blev 6 så hann jag och Erik slänga oss i min fatboy och mysa i den en stund. Sen körde Erik min familj till Lomma, och jag började med maten. Tände upp ljus i hela huset och gjorde det mysigt tills Erik kom tillbaka. Sen lagade jag mat till honom och vi hade det bara mysigt resten av kvällen!! Jag hade varit gullig och gjort efterrätt till oss, snickers kakor som jag hade gjort i bokstäver där det stod "Jag älskar dig ♥" hihi, är så kär i Erik.
Sen somnade vi i min säng. Idag, söndag, har vi tagit det lugnt hela morgonen. Kollat på film och spelat fifa, sen körde Erik hem vid 3 tiden för han ska flyga till Gotland idag. Men han kommer till mig igen om 3 dagar så det känns skönt!
Mamma, Ida och jag tog en runda på Center Syd innan. Har kollat ut saker som jag ska köpa när lönen kommer nästa vecka! Nu ikväll ska familjen göra brie ost i ugnen, sjuuuukt gott! Så det blir söndagsmys innan jag lägger mig. Vi hörs imorgon!
En bild som vi blev taggade i på facebook utav Emmi, Bastis lillasyster. Tilda, jag & Erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0