Sjuk

Ojdå, har inte skrivit sedan i måndags och idag är det torsdag.. Men i tisdags så jobbade jag hela dagen, fick jobba över från 9:15-17:30. Så när mamma hämtade mig på jobb var jag helt slut, dels för att jag var trött och dels för att jag mådde hemskt. När jag kom hem hade jag feber. Så jag har varit hemma igår och idag. Mår fortfarande inte helt okej, men tror ändå att jag ska kämpa mig iväg och jobba imorgon.
Erik kommer ju dessutom hem från Gotland imorgon, har ju inte träffat honom på 12 dagar så vill gärna kunna göra det.. Men vi får se, är ju inte kul att vara med mig om jag är sjuk med tanke på att jag är som en kille när jag är sjuk, haha klagar och håller på..
Nu hade jag tänkt att jag ska duscha och sen bädda rent i sängen och lägga mig, finns inget skönare än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng! Vi får se om det blir något jobb imorgon, slutar isåfall vid 13:00, så då kan jag berätta mina planer för i helgen. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0