På sjukhuset

Har inte skrivit sen i torsdags. Som ni vet så åkte jag med familjen till arenan i malmö för att först äta uppe på Percys restaurang & bar, riktigt gott! Sen gick vi ner för att hitta våra platser och se när mif redhawks spelade. I pausen så träffade jag även Lotta som jobbade där, så det var trevligt att prata igen.
I fredags jobbade jag mina 4 timmar, sen när jag kom hem så mådde jag piss. Och såklart så har jag åkt på feber och en förkylning.. Så har varit sjuk hela helgen.
Idag är det söndag och jag ligger på sjukhuset med en kanyl i armen och full med EKG-klisterlappar över hela kroppen och ser ut som en sjukling. Nu kanske ni tror att det har hänt något allvarligt med mig? Nejdå, är andra gången som jag ska sova över här idag från den studien som jag är med i! Pappa är också med i studien så idag har vi haft sällskap av varandra. Har varit på sjukhuset sen 7.30 imorse.
Vi ska titta på sommarspelen nu, sen får jag se vad vi hittar på innan vi ska sova här. Hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0