Nu håller vi helg

Inte skrivit sedan i måndags och idag är det fredag, ojdå..
I tisdags hände det knappt något förutom att jag jobbade. I onsdags jobbade jag och sen åkte jag hem till min älskade pojkvän och sov hos honom till torsdag. Igår, torsdag, så jobbade jag och sen när jag hade slutat så träffade jag kära Rebecca och var med henne hela dagen + kvällen. Mycket trevligt för vi har inte setts på ett tag! Har alltid så himla kul med henne.
Nu är det alltså fredag, vardagarna går ju så sjukt fort när man jobbar! Känns som det är måndag, fredag, lördag, söndag, måndag, fredag osv... Erik är finurlig idag, han har ringt och sagt att jag ska vara klar vid 7, vara finklädd och sen får jag inte veta mer. Han har alltså en överraskning på gång. Jag älskar överraskningar, men jag blir så sjukligt nyfiken!!! Hjärnan går ju på över arbete nu eftersom jag försöker tänka ut vad som händer ikväll, spännande!
Jaja vi hörs när vi hörs kära bloggläsare och vänner, ha en super duper trevlig helg för det ska jag ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0