Jag är lyckligt lottad

Jag är lyckligt lottad, för jag har den finaste och bästa pojkvännen i världen! ♥

Hej på er!!
Allt bra? Jag mår bra, men är samtidigt lite lite ledsen. Har ju varit utan min Erik i 12 dagar innan, men nu i fredags fick jag äntligen träffa honom igen. Men idag är det söndag, 2 dagar har gått och det är dags för Erik att flyga till Visby för att jobba där i 2 veckor. Så jag ser inte min pojkvän igen förrens om 12 dagar. Men lika mycket som det är jobbigt så känns det på ett sätt bra. För jag vet ju vart jag har honom, han är bara ett samtal bort och jag vet att vi kommer att prata hur länge som helst i telefonen varje dag. Och känslan att få träffa sin andra halva igen efter 12 dagar var oslagbar, vi var inte många centimeter ifrån varandra under hela denna helgen kan jag säga!! Så det är bra att sakna, för det är då man vet hur mycket man har. ♥
För att inte detta inlägget ska bli alltför långt så skriver jag hur min helg har varit i ett inlägg efter detta!

Om jag hade kunnat så hade jag packat ner mig själv i ett litet hörn på Eriks resväska och följt med honom när han ska resa runt i Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0