Hockey

Tjabba tjena!
Allt bra med er idag? Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen men ändå så skriver jag, enbart för att jag är så snäll och söt!
Hade en engelska lektion imorse, för en gångs skull var det kul. Iallafall när vi fick jobba själva, kan vara för att vi satt och spelade wordfeud mot varandra halva lektionen haha. Sen åkte jag hem snabbt och åt och sen tog jag bussen till jobbet för att jobba mina 4 timmar. Barnen var bråkiga idag mot varandra så jag är trött i huvudet. När jag slutade åkte jag hem snabbt och åt och sen åkte familjen iväg på hockey för att se MIF-Bofors. Det var en riktigt härlig match med grym stämning och den slutade 5-0 till MIF! Nu har jag ont i halsen efter allt skrikande..
Hade faktiskt tänkt gå och lägga mig nu, men börjar inte förrän 12 imorgon så jag hinner kanske slänga in ett inlägg på bloggen innan jag åker till jobbet?
Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0