Hemskt..

När jag och pappa blivit utskrivna från sjukhuset idag så körde pappa mig direkt till jobbet. Trots att jag fortfarande mår dåligt så lever jag på alvedon nu och kämpar på så gott det går. Efter jobbet så hämtade mamma upp mig och sen körde vi hem. Städade mitt rum (såg ut som ett bomb nedslag!!) och sen åt jag mat.
Just nu ligger jag i mamma & pappas sängar tillsammans med Ida. Vi har precis kollat på Svenska Hollywood fruar.
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, förtillfället så mår jag hemskt.. Har ont i hela kroppen, fryser och det känns som jag har högre feber.. Jag som har fått heltid imorgon på jobbet istället för halvtid, fan också. Hoppas jag mår bättre imorgon, just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta och få 10 duntäcken typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0