Har aldrig varit lyckligare

Jag är så glad idag! Lycka och glädje flyger runt i min kropp! Tänk vad skönt att man kan bara leva livet utan att vara orolig för något, man bara ser framåt och längtar till det som man planerar och man slipper släpa runt på falska människor som viskar bakom ens rygg. Tänk att man har vuxit upp och håller på att bli vuxen! Att man är så sjukt stark så att man inte låter idioter såra en utan man bara sätter upp en vägg där skiten får stanna. Tänk hur jag har vuxit upp, och tänk vad synd att det finns folk som fortfarande är kvar på den lilla nivån som man var på när man var mindre och kände sig tvungen att såra folk?? Riktigt lägger ner tid och energi på att försöka förstöra, men tänk vad synd det är om dessa folk, som inte har något bättre för sig? Ännu värre borde det kännas när ingen tar åt sig utav skiten som dessa personer ger, utan de ligger bara där nere på botten och spottar skit medans dom som är starka nog svävar högt uppe bland molnen och lever livet!!
FY vad glad jag är idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0