HAAPPYYY

Jag är så glad så glad så glad!! Idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon och vet ni vad det innebär?? JO att min Erik kommer hem till Skåne!!!! Har ju inte träffat honom på 2 veckor så jag har saknat honom massor! Men imorgon ska jag få åka hem till Erik och sova där tills på söndag, och jag tänker stänga av bloggen i helgen för jag vill umgås med min kära pojkvän innan han åker iväg på nästa jobbuppdrag.
Idag var första dagen på mitt jobb! Och den var hur bra som helst, personalen är super trevlig mot mig och hjälper mig med allt för att jag ska komma in i rutinerna så snabbt som möjligt. Och barnen är så söta, små 1-3 åringar. Jobbade mellan 8:00-11:30, sen tog jag bussen till Lödde och satte mig på en bänk för att äta mina pannkakor haha, sen gick jag vidare till en annan förskola som jag har haft praktik hos för 2 år sen och jobbade där mellan 12:30-16:30. Var så kul att träffa personalen där igen, och där var några få barn som var 3 år när jag hade praktik som var 5 år idag, och det var kul att dom kände igen mig också!
Ikväll har jag gått rundor på Center Syd med Rebecca, hon har shoppat och jag har kollat på. Haha längtar tills jag får min första lön!
Nu ska jag gå och duscha och bädda ner mig framför tvn och bara längta tills imorgon kväll, haha hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0