Direkt från sängen på blogg.se appen

Provade att ladda ner blogg.se nya app till iphone, så måste ju självklart prova på att blogga från den! Tisdag idag, vaknade upp och såg att lönen hade kommit in på kontot så jag blev glad, sen ringde som från jobb och ville att jag skulle jobba extra idag så började 09:00 istället för 12:00. När jag slutat tog jag bussen till Malmö för att möta farmor. Vi gick in på Entré och började med att dela på en riktigt god pizza! Sen gick vi runt i massa affärer i några timmar. Men det fanns knappt något snyggt där, så jag rörde faktiskt inte lönen alls förvånande nog.
Ikväll har jag pratat med min älskling och krossat honom på wordfeud haha, lycklig att även Erik börjat spela det. Nu hade jag tänkt sova, skriver väl imorgon. Natti natti!
(Provar att ladda upp en bild för att se fall det funkar) bilden är från förra veckan då jag och Rebecca var på center syd och hittade dessa söta läskburkarna som var fyllda med hallonsoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0