Atmosfär

Måndag morgon, skrev senast i fredags men anledningen till varför det inte har blivit några inlägg är för att jag har sovit och umgåts med Erik från fredag-idag.
I fredags blev jag upphämtad av Erik, och vi körde mot Malmö utan att jag visste vart vi var påväg. Parkerade bilen och sen gick vi en bit tills vi kom fram till Atmosfär, en av dom finaste restaurangerna i Malmö. Erik hade överaskat mig genom att ha bokat bord där, så vi avnjöt en mysig fredagkväll med mat som kommer högt på min lista av det godaste jag någonsin har ätit kan jag säga! När vi hade ätit klart så körde vi hem till Erik där vi somnade mätta och belåtna.
I lördags körde jag och Erik till Center Syd för att gå en runda där, Center Syd firade 20 år så det var 20 % på i stort sätt hela sortimentet, dock tycker både jag och Erik att Center Syd har blivit ett av de tråkigaste shoppingcenterna så vi körde hem till mig efter att ha gått där ett varv. På lördagkvällen åt vi god mat här hemma (dock inte lika god som på Atmosfär haha). Vid halv 1 skulle Erik och jag köra till Bunkeflo för att hämta mamma och pappa som hade varit på fest, men GPSen ledde oss helt fel. När vi var ute på en åker ville den att vi skulle svänga höger där det inte fanns någon väg, och när vi var på en väg ville den att vi skulle ta av andra avfarten i en rondell där det inte fanns någon rondell.. Tror vi körde runt i ca 2 timmar och var arga haha, och vid 3:00 var vi äntligen hemma igen och somnade gott i min säng.
Igår, söndag så var vi hos Erik på eftermiddagen, kollade på en film och hade det mysigt. Sen sov jag där och blev hemkörd av Erik imorse innan han skulle åka iväg för jobb i Eskilstuna.
Ja som ni hör så har jag haft en underbart mysig helg! Hoppas ni också har haft det lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0