Atchooo

Ligger i sängen för tillfället och har nysattack, uttråkad som jag är ligger jag och säger prosit efter varje gång också. Vilken intressant fakta va?
Efter jobbet idag var jag hemma och åt, sen hämtade Marie upp mig och då körde vi till engelska lektionen, är bara roligare och roligare eftersom alla känner varandra nu! När vi slutat åkte jag med Marie en bit och sen gick jag hem till Erik. Men inte för att vara med honom utan för att vara med Tilda. Har bland annat försökt hjälpa henne med hennes matte ikväll. Sen körde Erik mig hem för att jag skulle duscha och packa tills imorgon.
Imorgon när jag slutar från jobbet 11:30 så ska Erik hämta mig, sen kör vi hem till mig och hämtar min packning och sen kör vi mot torpet, som ligger i skogarna utanför Jönköping. Erik och jag ska grilla och ha det mysigt när vi kommer fram och sen fram mot kvällen kommer Eriks familj + 2 familjer till. Så vi blir allt som allt 13 personer där uppe i helgen. Det ska bli jätte kul och jag ser fram emot det! Speciellt till min och Eriks första roadtrip tillsammans haha ;) Men nu hade jag tänkt sova, men kan uppdatera er när vi sitter i bilen imorgon! Dröm söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0