3 år & 11 månader

Det är ju den 11 september idag, 10 år sedan de hemska hände med World Trade Center.. Sjukt att 10 år har gått? Men jag tycker detta är så hemskt att prata om, jag skänker mina tankar till människorna i USA istället..

Lite gladare nyheter? Idag är min & Eriks månadsdag, och vi firar 3 år och 11 månader idag minsann ♥
Den bästa tiden i mitt liv är tiden som jag har spenderat med min Erik, min älskade pojkvän, min andra halva, min mupp. Och jag hoppas och önskar att tiden med honom ska bli så mycket längre! Jag vill alltid ha Erik vid min sida, alltid få somna i hans famn och vakna upp av en puss, alltid kunna berätta både glada eller ledsna nyheter till honom, alltid få hålla hans hand. Så jag ska hålla Eriks hand så hårt jag kan för att han inte ska kunna gå någonstans. För han är min stora kärlek i mitt liv, och jag älskar honom mer än vad ord kan beskriva! ♥

Den bästa tiden jag kan tänka mig, är tiden då jag får vara med dig. Det är du som får mig att le och skratta och vara världens lyckligaste! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0