Sönderslagen?

När jag var hos Erik i helgen så skulle Tilda lära mig hur man lägger en snygg sotning, men efter ett tag började vi spåra ur och hon började istället måla en blåtira + en fläskläpp på mig. Det är sjukt hur duktig Tilda är på att sminka, önskar att jag också kunnat det. Vi hittade på olika anledningar till varför jag skulle fått blåtiran, att Tommy deras pappa blivit arg för jag tog sista köttet när vi åt fondue eller att Erik var en dålig förlorare på wordfeud, haha ja kul hade vi iallafall.
Anledningen till att jag ser allmänt skadad ut på bilderna var för att jag skulle leva mig in i rollen som att jag precis blivit slagen, gick väl sådär, blev mest en massa skratt bilder haha. Men erkänn att den är sjukt bra gjord av Tilda?


Kommentarer
Postat av: tilda

oh yeeeaa!

2011-11-01 @ 16:12:14
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0