Myskväll med Rebecca

Hej på er!
Jag har gått upp och börjat jobba heltid nu ett tag framöver så därför är jag helt slut på dagarna och har ingen motivation till att varken sitta framför datorn eller blogga. Har ju inte bloggat sedan i fredags och idag är det onsdag.. Sov somsagt hos Erik fredag-lördag, sen på lördagen körde vi till IKEA Helsingborg och köpte en massa fint till mitt rum, åhh längtar tills det som vi håller på med blir klart!!! Sen sov Erik hos mig lördag-söndag. Vi skulle köra och hämta Tilda vid 1 så för att vi inte skulle somna så var idén om att starta en film helt utesluten, istället tog vi fram Eriks laptop och spelade minigolf på den. Och ja... vi var trötta, jag förlorade med mina 84 poäng mot Eriks 50 och vi skrattade så vi grät, var skönt att få gå och lägga sig tillsist den kvällen kan jag säga haha!

I veckan har jag jobbat, jobbat och jobbat + hunnit med ett IKEA besök (+ en pommes och köttbulle tallrik) med pappa och syskonen, men det jag skulle ha köpt var slut så det får bli ännu några besök på IKEA innan jag blir färdig på rummet.
Och ikväll har jag äntligen träffat min kära Rebecca igen. Jag har mycket med jobb och skola, och hon har mycket med jobb och skola + att hon precis varit i både Spanien och London den fuskisen!! Men idag fick vi en helkväll tillsammans. Först gick vi en rund på Center Syd och sen köpte vi hem revben, chips och dippa hem till Rebecca och satt och åt gott och pratade länge om allt vi har missat i varandras liv nu när vi inte sets på ett tag.
Nej vet ni vad, är trött och jag börjar jobba 7.30 imorgon, så vi hörs imorgon kära läsare! Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0