Då var det söndag igen

Hej på er!
Tanken var ju att jag skulle ligga på sjukhuset just nu, den studien som jag är med i som ni vet. Men jag har en jätte förkylning och har därför väldigt ont i mina lungor. Och i den studien som jag är med i måste man blåsa i en maskin, men jag klarade inte att blåsa så högt som man var tvungen pga min förkylning så jag fick åka hem och boka om min tid på sjukhuset. Tråkigt med tanke på att Erik sov hos mig inatt och vi gick upp vid 7 imorse och sa hejdå till varandra för att jag och pappa skulle åka till sjukhuset då.
Igår hade vi ju kräftskiva med farmor och farfar, fy vad gott det var! Och fy vad jag åt! haha.
Erik och jag var ju på Väla igår också och shoppade, eller jag shoppade och Erik bar påsar haha. Är nu mera en stolt ägare till Gossip Girl säsong 4 så har spenderat halva dagen framför tvn. Sen i eftermiddags åkte jag och Ida till Nova Lund och shoppade lite till, är kär i alla mina nya kläder men vet inte om jag ska lägga upp bild eller inte? Vill ju inte att någon ska härma mina älskligar haha...
Just nu är min kära pojkvän i Holland.. Alltså väldigt långt bort från mig, vilket innebär att jag inte kan ringa honom när jag vill, som jag annars är van vid. Så får prata med honom över facebook chatten så att våra telefonkostnader inte blir flera siffror långa. Men jag överlever, träffar ju min andra halva på fredag igen.
Nu hade jag tänkt äta lite chokladpudding med mamma och syskonen, gottegris som jag är. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0