Stress, stress, stress

Ojdå, torsdag idag och har inte skrivit sedan förra torsdagen. Men denna veckan har jag inte varit hemma många timmar.. Kan berätta hur min vecka sett ut:
Fredag: älskling hämtade mig här hemma när jag kom hem från jobb och då körde vi till center syd för att köpa ett tv-spel som vi väntat på hur länge som helst, sen satt vi och spela det hela kvällen hemma hos Erik innan vi gick och la oss.
Lördag: jag och Erik gick en runda i stan i Malmö, lämnade bland annat in min Thomas Sabo berlock som gick sönder på Rebeccas student (ja den 10/6, vet att jag är långsam), och fick även ett riktigt fint Thomas Sabo smycke skrin av Erik. Sen mådde Erik inte alls bra så jag åkte hem från honom vid 4. Hann bara duscha och sen åkte familjen + Fridas familj för att spela bowling. Sen kom även Frida hem hit, och vi har inte träffats sedan augusti så vi hade en massa att prata om! Och när vi kom in på att prata om gamla minnen så kom vi på ett gammalt X-box spel som vi spelade när vi var mindre, så vi satt och spelade det halva natten.
Söndag: sova och vila och titta på tv, låg i pyjamas halva dagen enda tills jag träffade Rebecca
Måndag: jobb, sen hem snabbt och byta om för att äta ute med Rebecca och Caroline.
Tisdag: jobb, sen hem snabbt för att sen åka till IKEA med familjen för att äta och köpa dator stol
Onsdag: Mammas födelsedag ♥ Jobb, sen hem snabbt för att byta om och sen gå på hockey med familjen (och i kön när jag skulle köpa godis på Malmö arena så stod ingen mindre än Big brother Martin bakom mig och Ida!! Blev i chock, känns ju som man känner honom efter att ha följt BB haha.
Torsdag (idag): jobb, sen tog jag bussen till Malmö för att träffa farmor. Vi åkte till Mobilia och åt/fikade, sen gick vi rundor och jag fick välja ut kläder/smycken till min födelsedags present som jag får imorgon. Fyller ju inte förrens den 24 november men eftersom att både jag, mamma och Linus fyller i november så kommer mormor & morfar ner från småland imorgon, farmor och farfar, min kusin Mattias, hans fru Annika, deras Erik och min älskade Erik och firar oss 3. Ska bli en kul kväll!
Ojdå vilket långt inlägg detta blev.. Applåder till er som orkade läsa om min stressiga vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0