Ny frilla

Blev ingen mer uppdatering igår vilket ni kanske har förståelse till. Somnade 14 och vaknade upp 19:00 med 2 duntäcken på mig och helt genom svettig, haha mysigt va? Men det var bra för har hört att man svettas ut febern då.
Idag, onsdag, är jag hemma från jobbet också. Febern har sjunkigt men min kropp är helt utkörd. Orkar inte gå många meter utan att bli helt svimfärdig och genom varm. Men trots lite feber i kroppen och en helt utpumpad kropp så cyklade jag och Linus ner till frisören, som ligger 500 meter ifrån där jag bor och klippte oss. Min frisör har fullt upp oftast och jag ville verkligen klippa mig innan helgen så jag proppade i mig alvedon och klädde på mig massor av kläder. Det var jobbigt att sitta upp så länge, men snygg blev jag! Min frisör är så otroligt duktig. Och det blev en hel del extra minuter i stolen, hon ska alltid beröma mig för att jag har så otroligt tjockt hår, och sen tycker hon bara att det är ett plus att jag har själv lockigt hår. Så efter att jag är färdig klippt ska hon alltid hålla på att försöka få upp lockarna osv, medans jag själv plattar ner dom haha. Men brukar ju vara så, dom som har platt hår vill ha lockigt och tvärt om.
Har kommit på en egen diet, vill ni ha platt och fin mage som jag har förtillfället (haha..) så ska ni inte äta någon mat (vilket jag inte kan när jag är sjuk), endast jordgubbs- och pepparkaksfil och nyponsoppa går bra. Kanske lite te också. Sen ska ni vila mycket under massa filtar vilket gör att ni svettas och tappar kilo. Nathalies-diet?? Eller nej, kanske inte håller så bra i längden, men förtillfället är jag för jäkla snygg! Både med platt mage och en riktigt snygg ny frilla!
Godnatt!
Och när vi ändå håller på att prata om snygghet? Hittade denna bilden från nyår 2009, bara jag som lyckas bli såhär snygg på bild? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0