Bio

Fy vilken bra helg jag har haft!
I fredags så skulle jag slutat 16:00, men fick gå redan 12:00 eftersom vi bara hade 1 barn på min avdelning och 4 på avdelningen som vi samarbetar med. Perfekt, kom hem och kunde städa klart tills mormor & morfar kom ner från småland. Sen kom även min älskade pojkvän, och efter ett tag kom även farmor, farfar, Mattias, Annika och deras lilla Erik. Erik fyller 1 år den 20/11, sjuukt hur fort tiden går! Han hade redan börjat gå och prata så smått. Vi hade iallafall en trevlig kväll med god mat, tårtbuffé (tror vi hade 5 olika tårtor + massa kakor) och en massssa fina presenter! Nyfiken som jag är så "fick" jag också Eriks present i fredags, även om jag inte fyller år förrens den 24, men när han frågar om jag ville ha den då eller på min födelsedag så kan jag faktiskt inte, nyfiken som jag är, vänta tills den 24. Vad jag fick av Erik lär ni märka inom en snar framtid, nu blev ni allt nyfikna va??
När vi hamnat i matkoma så gick jag och Erik och bäddade ner oss i min säng.
I lördags spelade vi tv-spel med Linus hela morgonen och förmiddagen, sen körde jag och Erik till Elgiganten för att jag skulle köpa en ny plattång, en lyx-plattång minsan, 1200 kr är inte billigt inte! Nu jäklar kommer jag gå runt med snyggt hår! Sen körde vi hem till Erik där vi hade huset för oss själva (tillsammans med Mio såklart) och god mat och tittade på AFV (vår tradition) och film.
Idag (söndag) började jag och Erik morgonen med att spela tv-spel innan vi gjorde oss iordning, sen åkte vi, Eriks mamma och Eriks mormor & morfar mot Lund för att se Tintin på bio, fy vad läskigt/bra animerad den var! Vissa såg ju ut som riktiga människor.
Nu ikväll har jag bara slappat framför tvn, och detta blir ett sånt jobbigt långt inlägg igen så får väl avsluta här. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0