Bildbomb

Hittade denna texten When I feel sad, I stop being sad and start being awesome instead! och tyckte att den stämde in rätt så bra på mig själv. Jag har övertalat mig själv länge nu att jag är starkast, och det är väldigt sällan som jag är ledsenledsen (visst att jag också gråter ibland, är ändå världens blödigaste person till filmer osv) men jag försöker alltid hitta det positiva i det mesta istället för att sitta och trycka ner mig själv åt skitsaker.
Och hur nu nästa sak som jag kommer skriva hör ihop med det ovanstånde vet jag inte? Men jag tyckte att det passade ihop att lägga in en bildbomb från gamla bilder här mitt i smeten. Fråga mig inte varför, enjoy!
Älskar denna bilden på mig & Linus. Visar verkligen vilken pain in the ass-syster även jag kan vara ibland haha ;) Tagen på mammas födelsedag för 2 år sedan (2/11-2009)

En Natti mitt uppe i action! Tagen i Töcksfors i augusti 2009. Mitt & Eriks sommarjobb som vi hade när vi åkte runt i Sverige med pappa om ni (trogna läsare) kommer ihåg? Vi tävlade iallafall i bowling, jag & Erik mot pappa, och den som vann fick ta dubbelsängen på hotellet. Pappa vann men vi är ju så snälla och söta så vi fick sova i sängen ändå hihi. Och denna bilden kan jag leva på länge, där faktiskt jag som annars är blek har liiiiite färg, yääääh!

Julafton 2009 så kom det två jäkligt snygga tomtar hem till oss!

Vi var på läger i 2an (början på 2010) och medans dom flesta lekte runt så blev jag satt på en stol och fick hacka det värsta som fanns att hacka till tacokvällen, lök. Ja ni ser hur tårarna rann och jag var arg haha.

Haha undra hur mycket jag ångrar mig om jag lägger ut denna?? Tagen typ i början på 1an, tror vi hade tävling i vem som gjorde fulast min och jag ser ju ut att vinna detta?
Tagen i 2an, haha ni kan ju inte tro att jag har gjort mycket i skolan med alla dessa sjukheter som är tagna på bild? Jodå! Men det är sån här jag är, kan inte hjälpas.

Pappa skulle hämta varor på sitt lager och Linus och jag passade på att leka i trucken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0