19 år

Ojdå, skrev i måndags och idag är det fredag. Men jag har haft en fullproppad vecka med massa jobb och barnvakt till Vera & Melker osv.
Igår var det ingen vanlig dag för igår var det Nattis 19års dag! Och min iPhones 1års dag haha. Och jag fick en massa fina paket!! Kvällen spenderade jag med min familj och kära pojkvän och åt god mat. Och fick även träffat Rebecca ett tag på kvällen, vi har bara pratat på telefon och inte setts på hur länge som helst. Hon hade varit och köpt världens finaste ring som hon vet att jag kollat på hur länge som helst.
Ja nu är det iallafall fredag, och Erik kommer nu. Imorgon ska vi upp tidigt, 06:30 ska vi hämta Julia och Offe för att sen åka till Ullared med dom, och på kvällen har vi taco-mys. Blir en bra helg detta!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0