Riktigt skönt!

Nu ikväll har jag suttit och gjort klart de resterna som jag vet att jag har haft efter mig och skickat in dom. Om ni bara visste vilken lättnad det är! Nu har jag bara några få uppgifter kvar som man måste göra när man satsar på högre betyg och sen ska jag bara njuta av de sista dagarna som är kvar i skolan.
Nu sitter jag och kollar på big brother och sen ska jag gå och lägga mig, mår sämre idag men var tvungen att gå till skolan eftersom att vi skulle hålla i bus ruset, och det ösregnade hela morgonen.. Men går man barn & fritid så vet man att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" så regnjackan och paraplyet fick följa med mig idag. Vi fick iallafall en bamse medalj för att vi var där idag, snällt va?
Ikväll har jag och Ida fortsatt med vårt X-box spelande, är ju så kul haha! 
Nej vet ni vad nu ska jag sova. Puss.
Söt medalj som vi fick.


Omöjligt att göra arbeten på datorn när man har Gucci ute, hon "äger" tagentbordet då och hugger mot ens fingrar så fort man kommer nära henne haha.

'
Avslutar inlägget med denna snygga bilden på mig och Ida, vi är inte normala någonstans. (och ja jag försöker att vara pitögd med ögonen på bilden, är inte så pitögd annars haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0