(Inlägget som aldrig publicerades igår)

Har knappt haft tid att skriva nu i helgen. Eller tid och tid, har varit vid datorn men inte loggat in här på bloggen.. Igår (lördag) vaknade jag upp med magont, fast mådde ändå mycket bättre än vad jag gjorde kvällen innan så jag kunde ändå få i mig lite frukost. Sen hade jag lovat mamma att göra lite ärenden så när jag fick komma ut och cykla och få frisk luft så släppte det lite i magen. Denna helgen har erbjudit så sjukt många alternativ men tyvärr har jag fått ställa in allt som har med att man ska åka iväg någonstans att göra.. Iallafall vid 2 tiden igår tog jag bussen till Erik, låg ute och solade hela eftermiddagen och vid 6 tiden kom Offe och Julia. Vi hade en mysig dubbeldate med grillad mat och skräckfilmskväll. Sen sov jag hos Erik.
Idag åkte jag hem tidigt. Jag hann bara hem om och vända sen åkte jag med mamma till Järavallen där vi mötte upp pappa och Linus och sen hade vi det mysigt där med lite fika och så. Skönt att bara ligga i solen och slappna av, mitt i skogen. Resten utav dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med familjen, haft en skön söndag och vilat magen. Haha jävla tjat om min mage.. Nu tycker jag vi avrundar detta inlägget, men jag säger inte godnatt än för det kommer ett inägg med lite bilder från idag, var ett tag sen jag la in bilder tycker jag? (Förutom ullared då)
Nu gör vi ett nytt försök igen att publicera inlägget som aldrig ville komma upp igår, tjejerna i skolan sa att dom också hade haft samma problem så något fel på blogg.se var det.. 
Har knappt haft tid att skriva nu i helgen. Eller tid och tid, har varit vid datorn men inte loggat in här på bloggen.. Igår (lördag) vaknade jag upp med magont, fast mådde ändå mycket bättre än vad jag gjorde kvällen innan så jag kunde ändå få i mig lite frukost. Sen hade jag lovat mamma att göra lite ärenden så när jag fick komma ut och cykla och få frisk luft så släppte det lite i magen. Denna helgen har erbjudit så sjukt många alternativ men tyvärr har jag fått ställa in allt som har med att man ska åka iväg någonstans att göra.. Iallafall vid 2 tiden igår tog jag bussen till Erik, låg ute och solade hela eftermiddagen och vid 6 tiden kom Offe och Julia. Vi hade en mysig dubbeldate med grillad mat och skräckfilmskväll. Sen sov jag hos Erik.
Idag åkte jag hem tidigt. Jag hann bara hem om och vända sen åkte jag med mamma till Järavallen där vi mötte upp pappa och Linus och sen hade vi det mysigt där med lite fika och så. Skönt att bara ligga i solen och slappna av, mitt i skogen. Resten utav dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med familjen, haft en skön söndag och vilat magen. Haha jävla tjat om min mage.. Nu tycker jag vi avrundar detta inlägget, men jag säger inte godnatt än för det kommer ett inägg med lite bilder från idag, var ett tag sen jag la in bilder tycker jag? (Förutom ullared då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0