Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Ojoj vad dåligt det har varit med uppdateringen denna veckan? Får väl be om ursäkt, haha undra hur många gånger jag har gjort det? Men jag har haft fullt upp. Skrev ju senast förra måndagen så kanske ska berätta lite vart jag har hållit hus?
I tisdags var vi i skolan extra tidigt, halv 9 istället för 20 i 1, eftersom att vi först skulle lyssna på information om studenten (ohhhh vad jag längtar!!) och sen ha redovisning för tvåorna om vårt projektarbete. Vi hade en lång håla så jag och tjejerna tog bilen till Linero där vi köpte glass i solen, har lite bilder därifrån men dom lägger jag upp imorgon för jag hittar ingen mobilsladd..
I onsdags var jag ledig från skolan, vaknade tidigt och gjorde skoluppgifter som jag ligger efter med och sen hade min sjuka pojkvän frisknat till så jag åkte hem till honom redan vid lite i 9 på morgonen och åkte sedan hem vid halv 10 på kvällen, så det blev en lång och mysig dag tillsammans.
I torsdags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha. I fredags hade jag bara en dag hemma med mig själv, mamma och syskonen. Igår, lördag så kom Erik till mig, vi kollade melodifestivalen och lite så på kvällen och sen sov han här tills idag, söndag. Ikväll har vi varit hos farmor & farfar där även Mattias, Annika och deras Erik (blir jobbigt med 2 Erik nu haha) var. Vi firade farfar med god mat och trevligt sällskap.
Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, jag lovar att bli bättre denna veckan med uppdateringen så att ni slipper läsa såhär långa inlägg om mitt intressanta liv i framtiden! Hoppas ni ser ironin ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0