Bubbles

(Hatar rubriker, kommer aldrig på någon bra så det slutar alltid med att man tar en låt titel eller vilken dag det är)
Idag är det måndag, vår sista "riktiga" måndag innan studenten, är ju nästa måndag också men då har vi lektioner där man kan få ta igen sina rester som det kallas, saker man missat, så det blir ju ingen riktig skoldag.
Idag mår jag dåligt. Känns som jag är precis på gränsen till när man ska få jätte hög feber, huvudet spränger, halsen känns konstigt och jag är helt slut i kroppen. Fan kan inte bli sjuk nu. Imorgon ska vi vara tidigt i stadsparken i Lund eftersom vi på Barn & Fritid ska hålla bus-ruset, ett lopp för massa barn som dom ska springa, sen ska vi bjuda på saft och hålla i aktiviteter. Blir väl ca 300 barn så hoppas att huvudvärken försvinner tills dess..
Ikväll har jag haft en lugn kväll med Ida, vi har spelat massa olika spel på X-box som vi har glömt bort, har haft riktigt kul.
Nej vet ni vad, nu ska jag gå och lägga mig. Ont i huvudet + 1000 tankar som snurrar runt i huvudet går inte bra ihop, så jag lägger upp bilderna imorgon istället. Förlåt & godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0