Bästa helgen på länge!

Back on track! Har blivit dålig uppdatering i helgen men ni ska få veta vad jag har hittat på, på dessa 2 dagarna som har gått:
I fredags var vi på ullared med klassen. Jag snålade lite med det jag handlade eftersom jag ska spara pengar till i sommar när jag och Erik ska till peace & love, men lite snyggt hittade jag. Träffade även Morgan som jag har tagit bild med (bilder kommer i nästa inlägg). Var hemma i skåne igen vid halv 7 och då körde mamma mig till Erik där även Christoffer, Simon och Simons flickvän Amanda var. Vi grillade och hade det trevligt resten av kvällen och sen sov jag hos Erik.
I lördags gick vi upp redan vid 7-halv 8 för att vi var tvugna att släppa in byggare i Eriks hus. Åt frukost framför en film och sen fixade vi oss eftersom vi skulle på Eriks dop (min kusin Mattias barn). När det var klart åkte Erik med mig hem och vi var ute i solen och tog det lugnt ett tag, sen gick vi upp och fixade oss och sen kom Filip och Sofie så åt vi och lite sånt. Sen gick vi till bålet och på vägen hem mötte vi upp lite folk som också följde med hem hit. När dom hade stuckit så var jag, Erik, Sofie och Filip sugna på chokladfondue så vi skulle börja göra det. Heter man Nathalie Danielsson och om man redan är klumpig så ska man inte göra chokladfondue när man har druckit cider.. Först skulle jag öppna en konservburk med ananas i, och då skär jag mig på mitt lillfinger så det började blöda. Så Erik hämtade plåster och plåstrade om mig. Sen gick jag tillbaka till köket och skulle värma porslinsskålen som vi hade chokladen i, och den var riktigt varm när jag tog ut den så jag tappade den och då gick en bit av kanten av, tror ni inte jag skär mig på tummen med porslinen då? Så Erik fick hämta ännu mer plåster. Inte nog med det så sparkade jag in i alla stolar typ 30 gånger med mina tår och blev inputtad i en dörr med pannan av Erik haha, är skadad idag. När Sofie och Filip gått hem så var jag och Erik kvar i uterummet och dansade runt där i en timme innan vi gick och la oss. Vi hade en riktigt bra dag! Idag åt vi världens bästa frukost, kycklingfilé och soltorkad tomatsås på mackorna (rester sen igår haha)
Nu blir inlägget alldeles förlångt! Hörs senare med bilder från ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0