Twister

Fy vad det känns i mina ben just nu. Jag, Vera och Melker körde twister innan, ni vet den mattan när man ska sätta händerna och fötterna på olika färger, ett tag låg jag över hela mattan med händerna på ena sidan och fötterna på andra. Jag och Melker är lika envisa också så vi gav oss aldrig, för den andra skulle inte få vinna haha.
Skulle egentligen köpt min bustier när jag slutade idag men Ida hade klämt tummen i en dörr i skolan (klant) och kunde inte röra den så mamma fick åka in med henne till akuten, och med sig har mamma klubbkortet som gör att jag fick 30 % på bustiern, trodde jag ja, såg precis att rabatten inte gällde underkläder och kosmetik.. Jaja får köpa den imorgon istället! Nu ska jag göra lite läxa och sen kallar sängen, c ya tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0