Smart tjej

Hejsan hoppsan!
Sitter här själv hemma i soffan och äter kyckling, ris och currysås + massa broccoli och baby morötter. Men jag behöver inte vara mörkrädd länge till, Erik kommer om ca 15-20 minuter.
Idag slutade jag 4 och efter det cyklade jag direkt till bussen. Köpte en liten present i förtidig 19års present till Erik (han fyller den 20/3, alltså om 4 dagar) som han ska få när han kommer. Köpte ett par solglasögon som jag har samma modell i, han är helt galen i dom och snor alltid mina så jag inte får ha dom själv haha. Hoppas han inte läser detta? Eller det hinner han väl inte göra på en kvart.
När jag skulle hem igen så var det 30 minuter kvar tills bussen gick, jag och Sofie smsade varandra om att vi ska ta en fika i stan snart och efter allt snack om fika var jag sugen på en frappino på espresso house. Så i väntan på bussen köpte jag en stor choklad frappino med grädde på toppen, och gott var det! Men inte smart, för fyfan vad mycket det blåser idag och vad kall vinden är, höll på att frysa ihjäl haha.
På bussen hem så mötte jag upp Rebecca också, en tjej som bor 2 hus ifrån mig som jag var bästa vän med när jag gick i 3-5an tror jag det var. Var riktigt kul att prata igen så vi får träffas snart igen.
Nej vet ni vad, nu ska jag äta upp och plocka undan alla presentpapper, saxar och tejp annars kommer ju Erik fatta direkt när han kommer. Men jag vågar inte gå in i rummet där allt ska vara så jag gömmer det under soffan tills han öppnat paketet haha.. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0