Sleepy head

Dagen började inte bra. Jag sätter alltid klockan 10 minuter innan jag ska gå upp, som idag så satte jag den på 05:50 när jag skulle upp klockan 6. Detta gör jag bara för att kunna trycka på snooze en gång haha. Men idag när jag vaknade av att mobilen ringde 05:50 så orkade jag inte ens öppna ögonen så jag tryckte på snooze (trodde jag) utan att titta. Efter ett tag vaknar jag upp av min själv  07:04 och min buss gick 07:15. Har aldrig kommit upp så snabbt ur sängen, hade råkat stänga av väckarklockan.. Dum som jag är började jag tänka "okej 5 minuter på mig innan jag måste cykla till bussen, jag kan hinna!" haha.
Idag invigde jag även min skinnjacka, fy så skönt att den äntligen fick komma fram! Det blir faktiskt inget dagens outfit-inlägg idag eftersom jag bara hade ett par jeansleggins och en lång kofta på mig, orkade inte klä på mig massa kläder för att bara ha 2 lektioner. Har kommit på att jag är en shopaholic, idag när jag väntade på bussen hem så var det 40 minuter tills den skulle gå. Så jag gick in på H&M och Gina Tricot, kom ut med ett par chinos, ett sommarlinne med snygg rygg och en tröja. Fast 2 saker var på REA så det kostade inte alls mycket. Kan lägga upp bild sen!
Nu ska jag skriva lite skolarbete och sen ska jag faktiskt cykla ner till centrum och ta hål där uppe i örat, spännande! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0