Say you won't forget and i'll be okay

Andra dagen på APUn idag, var riktigt kul. Vi gick till badhuset för att bada, efter lunch spelade jag och barnen bollen i burken tills jag slutade klockan 2. Tog 10 minuter längre än vad det brukar att komma hem idag, för när jag sa "hejdå vi ses imorgon!" till barnen så skrek dom "neeeeej Nasthalie, inte gå" och alla skulle krama mig, sen vägrade dom släppa mina armar, haha så söta.
När jag kom hem kollade jag på det sista av gårdagens big brother avsnitt och sen tog jag på mig skinnjacka, solglasögon och stoppade i musik i öronen och gick en promenad mot Center Syd. Vet inte om det var bra eller dåligt gjort för jag kom hem med en vårjacka och en snygg kavaj, kan ta foto och lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0