Queen of the underground

Helt seriöst så är jag så sjukt förvånad över mig själv, att jag har blivit så duktig med uppdateringen här på bloggen. Får berömma mig själv!
Idag i skolan hade vi bara en lektion, sen kom mooms teatern och resten av dagen hade vi workshop med dom + 4åriga programmet på vår skola. Skulle visa olika känslor osv.. Sydsvenskan kom och intervjuade bland annat mig så ni får hålla koll i tidningen imorgon ;)
Idag efter skolan skulle jag laga mat, hade jätte bråttom så jag råkade steka falukorven på för varm värme så det stänkte, har massa röda brända stänk-märken på min arm nu haha.. Sen var det dags att vara barnvakt 18-20, men innan jag åkte dit så körde pappa mig till Center Syd en snabb runda, ska visa i nästa inlägg vad som följde med mig hem! 
Har kört twister idag också med Vera och Melker, så nu har jag ännu mer ont i fötterna. Får strejka lite från spelet twister nu ett tag framåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0