Need you now

Somnade i soffan igårkväll så det var därför det aldrig kom upp något inlägg, tar på krafterna att vara populär i en klass med massa barn haha ;)
Idag jobbade jag tills klockan 2, sen slängde jag på mig massa kläder och cyklade iväg i ösregnet mot Hanna (hunden som Linus går ut med), eftersom Linus var på vårdcentralen så gick jag ut med henne idag.
Ikväll har jag varit på Center Syd med mamma, kom äntligen hem med mina efterlängtade jeans, sen fick jag även köpt lite presenter. Och nu svider det att säga att jag har kvar ca 40 kronor av hela mitt studiebidrag, och det ska räcka i 3 veckor till. Som tur är har jag 0 inplanerat som kostar något så förhoppningsvis klarar jag mig på dom 40 kronorna utan att behöva lämna tillbaka min älskade jacka som jag köpte..
Fick även ett sms från Estate Europe AB om att ett packet som var påväg till posten till mig, började tänka vad jag nu hade beställt hem men när jag sen pratade med Sofie så sa hon att det är student grejerna + mössan, äntligen!
Nej vet ni, nu ska jag göra mig iordning för sängen och sen lägga mig och kolla på big brother! Slutar redan vid halv 12 imorgon så vi hörs då, poss.
Har knappt någon bild på datorn, så i brist på bilder så måste jag lägga ut någon ju. 
Från när jag somnade hemma hos Sara i sommras med smink på, snyggt va? Såg ut som jag hade blivit slagen så Sara hann knappt vakna och öppna ögonen innan hon fota detta haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha den bilden...

2011-03-11 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0