Me and my drum

Har blivit dålig uppdatering i helgen och det kommer det nog att bli resten utav veckan också, kan berätta varför sen.
Min helg i kort beskrivning har sett ut såhär: i fredags kom Erik hit och sov hos mig, på lördagen gjorde vi oss iordning och sen blev vi upphämtade av Filip och Sofie hemma hos mig, sedan åkte vi 4 mot Malmö för att kolla på bio på Entré. Vi såg gullivers resor i 3d. Sen åkte jag med Erik hem till honom och sov där tills idag (tisdag).
Vi kommer vara sambos denna veckan haha. Han kommer hit till mig vid 2-3 idag när han har slutat jobba och då tar vi cykeln till Center Syd för att jag ska lämna tillbaka min beiga vårjacka, sen ska vi även gå och handla mat tills ikväll.
Har faktiskt inte mycket mer att berätta just nu, eftersom jag är inne på min andra APU vecka så kommer det knappt upp några outfit bilder.
Nej vet ni nu hade jag tänkt att träna lite, hörs när vi hörs! (Antagligen imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0