Hard to say goodbye

Förlåt att det aldrig blev något inlägg i fredags. Men jag blev faktiskt hemskickad från APUn för att jag inte mådde helt 100 och en som jobbade där tyckte att jag kunde gå hem och vila upp mig istället. Så när jag kom hem så somnade jag direkt framför tvn och sov i 2 timmar. När jag vaknade igen vid 12 hade jag fått sms från Erik som satt på bussen och sen kom han hit vid lite i 1. Vi hade en riktigt mysig fredagskväll tillsammans! Lagade god mat, öppnade en flaska vin och satt bara och mös.
I lördags städade vi upp i huset innan vi åkte hem till Erik och sov där. Och idag, söndag, så är det faktiskt min älsklings 19års dag! Tyvärr hann jag inte spendera hela hans födelsedag tillsammans med honom för vid halv 3 åkte jag och Eriks mamma & pappa in till Lund för att lämna Erik vid sitt tåg som gick halv 4. Han ska upp till Stockholm nu och ha praktik där i 2 veckor. Kunde inte hålla inne tårarna när han gick på tåget med alla sina väskor så det var ett jobbigt hejdå, men det är alltid jobbigt att säga hejdå, speciellt när det bara är en glasruta mellan oss och tåget sakta rullar ifrån en..
När vi vinkat hejdå till Erik åkte jag och Eriks föräldrar till Malmö för att hämta Tilda och sen gick vi en snabb runda på IKEA. Fick ett gott doftljus, twix och IKEAs goda lemon lime läsk.
Nu är jag hemma igen och har träffat familjen efter att ha varit ifrån dom i 1 vecka och 1 dag. Dom har varit uppe i Branäs och åkt skidor, det är därför jag har bott med Erik hela denna veckan. Och fy vad mysigt det har varit att få vara med honom en hel vecka ♥ Kommer bli tomt ikväll när jag ska somna ensam bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0