Happy

Har lunchrast just nu och sitter hemma, ska tillbaka igen om 5 minuter så jag hinner slänga in ett inlägg snabbt, bra att bo 500 m bort från apun så det bara tar ca 2 minuter att ta sig dit!
Min lärare från skolan var och hälsade på mig och min handledare precis, och jag är mycket nöjd över dom fina orden som han sa!
Idag ska jag bara vara kvar på apun till halv 2, sen ska jag till tandläkaren. Efter det sätter jag mig på en buss mot Malmö för att möta farmor i stan. Studiebidraget har kommit men jag måste hålla i det, hur ska jag annars kunna åka upp till Borlänge i en vecka med Erik och överleva med mat och sånt där? Jaja nu måste jag gå, hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0