First day

Har blivit dålig uppdatering nu denna helgen. I fredags åkte jag hem till Erik när jag hade slutat och sov där tills lördag. Sen skulle han iväg på dagen så jag åkte hem, hann bara lämna väskan hemma och sen gick jag upp mot centrum för att följa med Sofie som stöd för att hon skulle ta hål i örat. Resten av dagen tog jag det lugnt, storstädade mitt rum och duschade, sen vid halv 11 kom Erik hem igen och då kom han direkt till mig och sov här.
På söndagen var det super fint väder så vi slängde på oss solbrillor och gick ut på en långrunda, sen när vi kom hem drog vi fram 2 solstolar, filtar och vars ett glass med cola och låg och mös ute. Mot kvällen åkte vi hem till Eriks mormor och åt god mat där och sen följde jag med honom hem och sov där tills idag (måndag)
Åkte hem vid halv 8 imorse för att jag skulle till min första dag på praktiken, är i en förskoleklass och det känns riktigt bra! Gick där när jag själv var liten så jag känner redan personalen och barnen är hur gulliga som helst mot mig, ska bli kul att lära känna dom.
Nu ska jag kolla på big brother, sen packa badkläderna. Imorgon ska barnen till badhuset och jag ska såklart med, ska bli kul för det var längesen jag badade på badhus, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0