En sotning blev en blåtira

Hejsan på er!
Fick stanna hemma från apun idag också tyvärr, hade feber och så sjukt ont i huvudet. Men imorgon får jag proppa i mig alvedon och kämpa mig igenom dagen, kan inte vara hemma längre nu.. Får börja min morgon med en dusch så jag vaknar ordentligt.
Ikväll har jag suttit och fixat Idas ögonbryn med mina nya noppare, jag måste lägga in bild på dom imorgon för dom är jätte söta. Vi satt och skrattade för efter varje ögonbrynshårstrå som jag drog av så sa jag "gör det ont?", ni kan ju tänka er hur tjatigt det blev efter ett tag.. Men jag tänkte inte på att jag sa det, såg bara Idas lidande min och som hon satt och spännde sig innan jag drog haha.
Har precis sminkat av mig allt smink. Fick ett ryck nu innan jag skulle lägga mig att testa på att göra en svart sotning, men det blev inte alls som jag ville eftersom jag inte använde mina riktiga penslar, så det slutade med att jag bara smetade ut smink och sen gick ut till Ida som började skratta och frågade "vad har du gjort???", såg ut som jag hade 2 blåtiror runt ögonen haha..
Nej vet ni vad nu ska jag försöka sova, mamma sa att den bästa medicinen är sömn. Men hur fan ska jag kunna somna nu? Somnar alltid runt halv 12 annars. Jaja, god natt!
Saknar förra sommaren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0