Duktig

Var ute och powerwalkade idag. På vägen gick jag inom Maxi och köpte slingor, ska slinga håret på onsdag fall mamma hinner hjälpa mig.
Jag känner mig så duktig, har börjat träna ordentliget nu. Antingen så powerwalkar jag längre rundor varje dag eller så kör jag träning på vår crosstrainer här hemma. Skulle börja 20 minuter på den men envis som jag är så körde jag 30 minuter allra första gången, hade skön träningsvärk i rumpa och lår sen! Jag får motivation till träningen när jag har pepp musik på hög volym i öronen, och när jag ser skillnad på vågen. Har redan gått ner några kilo genom att träna och sluta småäta i veckorna. 
Jag vet om att jag inte är tjock, är absolut inte den som säger att jag är tjock för att få uppmärksamhet och höra att jag är smal. Men jag vet också om att jag är inte super smal, jag har lite kurvor här och var som jag inte trivs med, som min kropp egentligen inte ska ha, och det är dom som ska tränas bort!
Gud vad tråkigt inlägg detta blev va? Inget intressant alls för er.. Men jag är ledig från APUn imorgon så får komma med något mer intressant då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0