Njuter av livet!

Hej på er!
Idag är det måndag, sveriges nationaldag dessutom. Jag har dålig uppdatering på bloggen eftersom jag har sovit med min älskade pojkvän sen i fredags. Har haft det otroligt mysigt och bra och jag bara njuter av livet just nu! Har det så bra så att man t.o.m lyckas glömma bort vilken veckodag det är lite då och då. Underbart väder är det också, tog mitt första dopp för i år igår, tillsammans med Erik i hans mormor och morfars pool. När man ligger och solar och det är 27 grader i skuggan så tackar man inte nej till att doppa sig i en 29 gradig pool!
Idag har jag varit på bio med Erik, Tilda, Sofia och Erik och Tildas morfar. Vi har sett 4e filmen utav pirates of the caribbean på Entré och den var mycket bra!
Eftersom att det fortfarande är typ 24 grader ute (har varit upp mot 30 grader ute idag) så hade jag tänkt ta på mig solbrillor och gå ut på en långrunda med musik i öronen. Vi hörs när vi hörs, lovar att student bilderna ska komma upp. Förlåt för dålig uppdatering just nu, men har tröttnat totalt på bloggen, speciellt när jag typ aldrig sitter vid datorn längre. Passar på att njuta av vädret, vi bor ju trots allt i Sverige och vem vet, imorgon kanske det börjar regna i en vecka? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0