Love the way you lie

Heeej!
Onsdag idag, har sovit i tält tillsammans med Erik sen i måndags. Mysigt förutom att man blev väckt av fåglarna klockan 8 varje morgon.. Igår var vi och såg Super 8 på bio, riktigt riktigt bra film!! Och man hoppade till många gånger haha.
Inatt ska jag sova själv, börjar kännas konstigt att sova ensam nu, gör inte det så ofta nu för tiden. Imorgon blir jag, Linus och Ida upphämtade av farmor för att åka hem till min kusin och Annika, vi ska hälsa på lilla Erik (deras bebis) och se hur han har vuxit nu. Är hemma igen vid 3 tiden och då hade jag tänkt packa lite tills nästa vecka och städa här hemma inför midsommar. Sen ska jag träffa Erik och Filip för att sen köra till Maxi och handla mat tills midsommar. 
Nu hade jag tänkt lägga mig och kolla på repris utav big brother, men ni kan få ett inlägg imorgon där jag berättar lite mer i "detalj" vad som händer på midsommar och i helgen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0