Härliga sommar!

Oj.. Imorgon är det 2 veckor sen jag uppdaterade er här i bloggen. Men jag sitter knappt vid datorn mer, det viktigaste kollar man på mobilen. Sen är ju dessutom min dator sönder nu också.. Får hålla tummarna på att min händiga pojkvän klarar av att hitta en lösning på vad jag ska göra med min dator så man slipper köpa en helt ny...
Ja vad gör jag på dagarna? Solar, badar, hittar på massa saker med min Erik och umgås med vänner. Har bland annat fått mycket bra kontakt igen med min granne/barndomsvän Rebecca som jag tycker är mycket kul! Vi har en del saker att gå igenom på vad som hände under tiden som vi gick på lågstadiet i 3an och vad som har hänt resten av tiden då hon har bott i Norge.
Idag har jag varit duktig, klippt gräset för första gången i mitt liv (hela gräsmattan då, har ju klippt lite innan), så pappa blir nog glad när han kommer hem och ser en vacker (läs hemsk) gräsmatta som är helt randig som en fotbollsplan, haha men Ida tyckte det blev snyggt iallafall så det är huvudsaken att någon gjorde!
Jag har även lyckats spräcka min iPhone idag, mmm bra Natti.. Eller klumpen som jag brukar kallas. Ida och jag plockade körsbär, jag hade min mobil i fickan på mina mjukisbyxor, blir jagad av ett bi och börjar springa. PANG sa det sen låg mobilen på marken och en tredje del av skärmen var spräckt :( Haha fan asså..

Denna veckan har jag en del att stå i. Imorgon ska jag och Erik bo i tältet en sista gång för om exakt 1 vecka och 1 dag åker vi till Borlänge, Peace & Love! Ska även träffa Frida innan hon åker tillbaka till Småland, gå på bio, köpa madrass osv till tältet och packa.. Sen om 5 dagar är det ju midsommar också, och dagen efter midsommar ska jag med Eriks familj + mormor & morfar för att se Eva Rydberg teater.
Ja ni hör, det händer en hel del denna veckan, har också 100 samtal att ringa! Ojoj nu blev inlägget alldeles för långt, en applåd till den som orkar läsa detta! Vi hörs imorgon fall jag hinner, annars ska jag försöka uppdatera er innan midsommar så ska ni få höra mina planer då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0