Hemma i skåne igen

Eller okej det har jag varit nu i 2 dagar. Har ju somsagt varit uppe i Borlänge tillsammans med min älskade pojkvän. Vi har bott i ett tält på campingen och varit på Peace & Love festivalen. Kan lätt säga att förra veckan har varit den bästa på hela denna sommaren för fy så kul det har varit! Det har hänt så otroligt mycket under hela veckan och vi har sett så otroligt många bra artister och band så det går inte att skriva om alla men jag kan väl korta ner resan lite:
Det bästa: det bästa med campingen har nog varit att man lärde känna nya folk och att man hörde så otroligt sjuka kommentarer som man bara skrattar åt nu. Och Kupolens köpcentrum som låg 5 minuter där ifrån, vi har bara gått varv efter varv där inne i affärer för att svalka oss när det var 30 grader i tältet. Det bästa med festivalen var lätt langosen! Haha nej men det roligaste under veckan var nog när vi såg Deadmau5 tillsammans med ca 40 000 andra personer, stod och dansade i 1½ timme till hans musik tills svetten rann överallt, ni måste kolla på youtube vilka uppträdanden han gör!! Men det allra bästa var nog ändå att få uppleva allt detta tillsammans med Erik :)
Det sämsta då: finns knappt något förutom att vår luftmadrass som vi köpt till tältet för att ligga skönt gick sönder efter 2 dagar, sen dess fick vi ligga platt resten av veckan. Och duschen vet jag inte vilken kategori vi ska sätta den under, det var väl ca 4-5 grader varmt vatten i den så man tappade känseln i kroppen direkt när man duschade, men samtidigt var det otroligt skönt att duscha när det var 30 grader ute. Sen har vi tagit ca 200 bilder som jag inte fått av Erik än, ska få dom antingen ikväll eller på fredag då vi också ska träffas, så vi får väl se om jag är snäll och delar med mig :) Tills dess kan jag säga att den som kallar Malmö festivalen för en festival har verkligen inte sett hur det ser ut när folk som verkligen vill vara på en festival har betalat för att gå in på en festival och inte bara står där och hänger i Malmö för att dom ska ha någon stans att dricka..
Här är 2 klipp som folk som varit på peace & love lagt in från Deadmau5 när han var i Borlänge förra veckan:


Ryser när jag ser detta klippet, han gör sån himla show med alla ljus och sin "lilla" upphöjda scen som han står på som visar olika filmer och ljus:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0