Congratulations daddy

Heeej!
Pappas födelsedag idag så jag får börja med att skriva ett stort grattis till honom! Men eftersom att mamma och syskonen är i Småland förtillfället så ska vi inte fira pappa idag. Istället ska han ha hem sina kompisar hit för att dom ska ha pokerkväll så jag flyr fältet ikväll och flyttar hem till Erik denna helgen haha. Sover alltså hos honom från idag-söndag så min uppdatering kommer bli seg i helgen. Men efter helgen kommer spännande uppdateringar förhoppningsvis, har beställt hem en klänning från nelly som borde komma idag, och nu hade jag tänkt ta fram paraplyet och gå ner till Center Syd för att kolla runt där ett tag. Är på jakt efter en bikini och ska kolla på ett par skor som jag blev kär i på hemsidan. Får se vad som får följa med mig hem! Kanske hinner blogga igen när jag kommer hem, vi får helt enkelt se hur det blir!
Sålänge kan ni få denna bilden som Caroline precis taggade oss i på facebook, haha. Från midsommar då jag fick i uppdrag att knäcka och smeta in ett rått ägg i huvudet på Erik, och tro mig, jag njöt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0