Mitt 2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Både riktigt bra och riktigt hemskt
Bättre än förra året? – Både och. Detta året har jag ju spenderat någon månad utan mitt hjärta vilket har varit hemskt..
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Göteborgs resan med Erik och sommaren..
Har du flyttat under år 2010? – Nej, bara i drömmarna för där har jag hittat min drömlägenhet hihi
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja sen jag & Erik blev tillsammans igen har jag börjat gilla hans musik-smak, vilket han tycker om haha
I så fall vilken? – Bland annat Bother och Zzyzx Rd. - båda av Stone Sour


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Som en berg & dalbana, men som sagt: man vet inte hur mycket man har förrän man förlorar det.. Och nu är kärleken starkare än någonsin!
Har du varit kär? - Hela tiden, och nu är jag det mer än någonsin!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Minst 20 gånger varje dag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Minst 30 gånger varje dag hihi.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej.

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej.
Har någon i din släkt avlidit? – Nej.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nej, inte seriöst och inte hårt haha.
Varit i slagsmål? – Är inte den tjejen som slåss med händer, är väl mer den som är grov i käften isåfall? Haha.

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja verkligen! Man kan säga att jag har lärt mig en läxa detta året..
I så fall vad? – Haft en del saker för mig själv, för länge kan man väl säga..
Har du skämt ut dig? – Det är mig vi pratar, så japp många gånger!
Har du ljugit för en vän? – Ja, alla drar väl en vit lögn ibland. Men aldrig någon stor lögn.
Har du varit ute en hel natt? – Haha ja, fyfan.
Har du blivit tagen av polisen? – Aldrig gripen, dom har bara kommit fram och pratat med mig.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Vipan i Lund
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Inte elak, men uppkäftig. Och dom fick vad dom tål mohaha.
Hatar du någon på din skola? - Nej hatar är ett väldigt starkt ord, men tycker illa om..
Har du gjort något framsteg? – Ja riktigt stora framsteg sen högstadiet. Antagligen för att jag presterar mer nu.
Haft alla rätt på ett prov? – Ja.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja.
Har du förlorat en vän? – Ja tyvärr.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja lite smått.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej.
Har du ljugit för en bästavän? – Kan faktiskt inte komma på något speciellt.
Har du haft en relation med en vän? – Erik är min vän? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0