Tycker synd om mig själv..

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Har precis tagit all min medicin, tar 6 pencilin tabletter + 4 spray med näspray morgon och kväll, förutom mina astma mediciner. Haha tur man inte känner sig som en medicin-narkoman eller något sånt. Jag har kommit på en sak, min blogg suger när jag är sjuk för det händer ju inget och jag har inget att skriva om? Dagens outfit är ju inget kul att lägga ut heller när man går runt i pyjamas och en bolle på huvudet.
Får hitta på något intressant att skriva om imorgon. Nu ska jag kämpa med att somna, hoppas på att få sova utan mina sjuka feber drömmar inatt. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

2011-01-12 @ 09:45:43
Postat av: Sofie

jag tycker du ska börja med outfitt inlägg:D hihi<3

2011-01-12 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0