Perfect

Hej på er!
Har ju inte skrivit på hela helgen, men jag har haft fullt upp. I fredags hade jag bara 1 timmes lektion, sen mötte jag upp Erik och då tog vi bussen hem till mig. Vi vilade ett tag eftersom båda var helt döda, sen tog vi lite fika innan vi duschade och gjorde oss iordning. Kvart över 6 kom Filip och hämtade upp oss, sen åkte vi till Staffanstorp och hämtade Sofie och sen körde vi 4 mot Malmö. Erik hade bokat bord till oss på Elysée klockan 7 så vi åt där och hade det hur trevligt som helst, gick därifrån mätta och belåtna. Sen släppte Filip och Sofie av mig och Erik hemma hos mig och Erik sov hos mig.
Igår gjorde jag och Erik knappt något. Vi satt och spelade Little big planet 2 med Linus (och Ida i 10 minuter haha) i stort sätt hela kvällen, förutom när vi beställde pizza, åhh så gott! Sen gick vi ner till familjen och kollade på Inception, sjukt bra film! När den var slut vid 12 gick jag, Erik och Linus upp igen och då fortsatte vi att spela tills lite över 2 inatt. Sen gick jag och Erik och la oss.
Idag fortsatte vi att spela med Linus, nästan hela dagen haha. Ikväll åkte vi till Eriks mormor och morfar och åt god mat och sen åkte jag hem. Nu ligger jag i vår nya, stora, sköna soffa. Borde gå och duscha och lägga mig men jag orkar inte resa mig för jag ligger så skönt.
Min första lektion är inställd imorgon så har lååång sovmorgon, hörs då!
Gubbarna i Little big planet är sjukt söta ändå, och man har ju 1000 olika kostymer att göra olika gubbar med, är beroende av det TV-spelet haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0